tisdag 6 april 2010

Påsken

Heej!
Och förlåt för att jag inte har skrivit på några månader...
Jag är verkligen inte en bloggmänniska. Men nu ska jag passa på att skriva lite.
I fredags sov jag och min bästa kompis över. Det var kul.
I början skulle vi bara leka men mamma, pappa, Max och mormor o morfar skulle på en "vuxenrestaurang" där det inte skulle finnas något gott till mig, så då kom jag på att jag kunde sova över med Hanna och beställa pizza istället. Det fick vi också. Hanna och jag delade på en kebab pizza med vitlökssås. Mmm...
Det var jättegott!
På lördagen fick jag leta efter mitt påskägg. Mamma hade inte trott att Hanna skulle vara där då så hon tog lite godis som fans i vårt "godisskåp" och la i ett litet ägg. Jag har godisförbud så jag fick naturgodis, en chokladboll, ett ritblock, pennor för 179kr och tuggummi som är bra för tänderna istället. Jag har fortfarande inte ätit upp allt. Hanna har glömt sitt påskägg här. Hon fick 2 chokladkaniner och lite annat små godis.
Det var min påsk. Mormor och jag la ett stort pussel också med 1000 bitar.
annars har inget annat hänt vid påsken.
Hej då och ha det bra!

/Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar